Friday, August 29, 2008

蕭若元精闢分析:點解選社民連的毓民,長毛等候選人?



蕭若元精闢分析:點解選社民連的毓民,長毛等候選人?
http://www.youtube.com/watch?v=XsS-o4JhgFE


琴晚聽人網第二節,蕭若元講點解投長毛,講得好好,節錄其中一段如下:
(仲有其它point都講得岩,但打唔晒)


有二點,為什麼要選長毛.

第一點,呢套係一套唔公平既制度,第一,十幾個人係功能組別到係自動當選,等如功能
組別就永遠佔了絕大多數,然後再加埋比例代表制,根本永遠永遠建制派都夠票,然後你
係個議會度,係咁易講完野,投完票,就當反對完成,你係永遠乜野都做唔到.現在長毛所
做到既係一個立體性既多元化既抗爭,因為你除了在議會內投票外,你仲要做一D野係
令到PUBLIC 係AWARE OF 個ISSUE,然後再令到傳媒去壓迫政府,然後先能夠做到
一D野,呢D都包括在議會內既抗爭同同議會外既街頭抗爭,當然仲包括埋司法覆核.

而當然啦,只係一樣野就值得選長毛.我叫阿長毛講清楚尼樣野,佢問你係立法會議員做
過乜野,我話比你聽,長毛只係一樣野者,佢就係打官司打到去終審庭,擊敗左特區政府係
竊聽法例.以前特區政府係唔洗經過法官就可以偷聽任何一個香港人講野,以後唔得,一定
要經過法官批准.係保障晒七百萬香港人既私隱權,呢一樣野,係保護香港人既權益入面,
係過去四年,我問你,六十個議員入面,有邊個贏得到長毛?邊個人做過一樣野贏得到長毛?
講唔出丫嘛?講唔出有一個人係做過一樣咁重要既野,仲有咩好講呢?而呢個只係其中一
樣.仲有覆核好多野,結果長毛自己因最低工資打輸官司,搞到欠一百六十萬堂費.

我問大家,如果鄭家富之外多一個黃成智,又如何呢?23個立法會議員,范民就變成24個,
又如何呢?全部只係開會時提一些修定案,每次投票,唔夠人投,唔夠人投呢就算數啦,然
後就返屋企,一到假期就去放假,佢地所做既野就係咁,呢D叫做扮反對,結果而呢D扮反
對係令到呢D法律或者建制所做既野增強了合法性,似乎是經過一個公平程序,而你冇
點出尼個程序冇突顯出佢既唔公平,仲長期跟佢個遊戲玩落去,所以根本就係扮反對,而
實際上係建制既一部份,咁呢D人要多一個少一個有咩問題呢?又有乜用呢?

至於公民黨方面,我就話,咁公民黨部份係大狀出生,係呢d咁既用法律去維護香港人既
利益上面,佢地係一毛不拔喎,打個d全部都唔係公民黨,佢地都係掛住搵食.最大獲當然
係湯家華,係幾個入面最差係湯家華,係過去四面入面佢做過乜野呢,我問下你,政制入面
其實佢係帶頭妥協既,而且次次都唔知佢講乜,你話佢究竟做過乜呢?

No comments: