Monday, September 1, 2008

轉~新 選 舉 rap 歌!!! !!!!

不聽老人言票投社民連好~潮!



http://hk.youtube.com/watch?v=cZf0NCWE7sw

lyrics by ah fucc, heyo
beat by hoax

ah FUCC
阿佛:

打份工 都無最低工資
無合同 隨時等收解雇通知
呢度邊個統治 李老闆間公司
我要做好呢份工 認真諷刺
舉高隻手 未夠 舉埋中指
o的咁o既小圈子政治 係時候終止
你可以繼續漠視 坐穩張安樂椅
但呢度仲有人知 邊班人最無恥

邊班人最無恥 民建聯最無恥


Heyo:

又o黎選舉 點解阿三叔公要扁咀
因為俾人的去排隊 貪佢唔識婉拒
佢班ON99 襯撚住個中秋
派定o的月餅卷 老人家就當正豐收
依家選議員 唔係選緊同鄉
你同班富豪(潮)自己友 不如去從商
講事實 太入骨 無諗過中傷
我真係好驚 俾班鄉里打到重傷


ah FUCC
阿佛:

o的米貴 交通費貴 生活閉翳
但窮人含忍 仲係免費任砌
示威 上街 仲話我亂吠 搏拉
淨係幫o的權貴 阿一哥你係點當差
不公不義 只係略知一二
仲要說三道四 唔敢質疑 繼續忽視
枉為知識份子 偽君子 扮淑女紳士
我o地唔同層次 你咪低估民智
我講緊邊個 大家心知肚明
人太多 唔逐個指名道姓 係你o既好認
我保證 人民眼睛 己經裝o左高清
新時代來臨 係時候蘇醒

沒有抗爭 哪有改變

No comments: